Adventi koszorú Nutellával??

2017. november 17. 07:42 - Arthur Arthurus

Rendhagyó adventi koszorút készítettem, olyat, amit nem lehet meggyújtani. Vagyis hát meg lehet... csak hát nincs sok értelme. A gyertyák helyén ugyanis egy-egy üveg Nutella áll! Nutella-mániás családtagjaimnak készült :)

A képek nem lettek valami jók, lévén, hogy késő este készültek, de a lényeg azért így is látható. Előre is elnézést értük! Hogy honnan jött az ötlet? Facebook-csoportokban, Pinteresten nézelődtem különféle karácsonyi kézzel készült dolgok után, amikor szembejött valahol - már nem tudom, hol -, hogy négyféle különleges, kisüveges mézet használt az illető gyertya helyett. És akkor beindultak az agytekervények... Hozzátartozik, hogy sosem voltunk egy nagy adventet-tartó család. Mindig volt valami koszorú vagy box, leginkább mert nővérem minden évben vett egyet, de minden évben szépen elraktuk őket, sosem gyújtottuk meg a gyertyákat. Gyertyagyújtásra van saját készítésű üvegdíszem, meg egy rakat mécsestartó, gyertyatartó, egyebek, amelyek biztonságosan meggyújthatóak. Több ismerőstől hallottam, hogy elégették véletlenül az egész koszorút (esetleg vele az asztalt/lakást is), mert nem figyeltek... Hát ennél a koszorúnál ettől nem kell tartani! Inkább attól, hogy nem tudjuk kivárni a négy vasárnapot... :)

De nézzük is a képeket, a poszt végén pedig felsorolom, hogy mit hol szereztem be - az árukat sajnos már csak némelyiknek tudom.

Kicsi, 25 g-os Nutella, szalmakoszorú, szalagok, figurák, díszek vattás műhó, és a karácsonyi csodadobozom, amiben már nem férek el... ja, és egy ragasztópisztoly.

A 20 cm-es koszorúalapot bevonom a szalaggal, a kék szalag 4 cm széles és 3 m hosszú, ebből elég volt egy, hogy körbeérjen. A szalag elejét és a végét is ragasztópisztollyal rögzítettem, és 2-3 tekerésenként is nyomtam egy pötty ragasztót. Akartam a már szalagozott koszorúkról is képet, de az az igazság, hogy elfelejtettem :) De gondolom el tudjátok képzelni :)
Utána rájuk ragasztgattam először a Nutellákat, aztán a nagyobb figurákat, díszeket, utána a kisebbeket, végül pedig a műhó jött elsősorban a Nutellák mögé.

Elsőnek a kis szános-télapós-manós pirosat készítettem, és a Nutellákat egy kis falapra ragasztottam, amit hópasztával vontam be, de rájöttem, hogy felesleges. Szépen megmarad önmagában is, és leszedni is le lehet :) Minden díszt ragasztópisztollyal rögzítettem. Nem lett valami nagy szám egyik sem, némelyikre még teszek egy kis csillámport, ilyesmit, de első próbálkozásaim, sosem érdekeltek egyébként az adventi (meg egyéb) koszorúk. Lehetne rosszabb is! :)

És akkor a lelőhelyek:

koszorúalap: OBI (20 cm-es szlamakoszorú, a kisebbik)
mintás piros szalagok: OBI (kétféle, mindkettő 2 cm széles és 2,7 m hosszú, az elsőre csak az egyik fajtát tettem, abból két ilyen tekercs ráment. A második pirosnál már csak itthon szembesültem vele (direkt a másik mintát választottam), hogy az átlátszó szalag, és hiába tekerem fedésben, kilátszik a csúnya szalma alóla. Szóval azt sima, kínaiban vásárolt 15 méter hosszú és 2 cm széles piros szalaggal tekertem körbe, és csak díszítésnek, pár centinként került rá a mintás szalag. Ezt csak azért írom le, hogy ha valaki elkészítené hasonló hozzávalókból, figyeljen rá :))
kék szalag: Müller (4 cm széles, 3 m hosszú, egy koszorút fedésben tekerve pont körbeért)
25 g-os Nutella: Müller
figurák, díszek, műhó: Müller, OBI, Pepco, Kreatív hobby, Lidl, Tiger, Jysk, Kes Kreatív

Egyébként tudom ajánlani az OBI karácsonyi részlegét, mert minden megtalálható ott egy hagyományos koszorúhoz, bármilyen díszhez, nagyon szuper alapanyagok, figurák és díszek várnak mindenkit! Jó alkotást! :)

Készítenél gasztroajándékokat is karácsonyra? Íme néhány általam kipróbált és kedvelt recept!

Kövess minket Facebookon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpara.blog.hu/api/trackback/id/tr6013260335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása