Mi lányok tényleg a rossz fiúkért élünk - halunk?

2018. augusztus 19. 06:44 - Carbonari

Könyvajánló - Anne L. Green: Ördögi kísértés

jatek.jpgMi lányok tényleg a rossz fiúkért élünk - halunk? 
Hát... előfordul. 

Az Álomgyár Kiadó újabb Anne L. Green könyvvel lepte meg az író rajongóit, az Ördögi kísértéssel. A művet nagyon szeretik olvasói, jelen állás szerint (augusztus 3-a) 47 értékelés szerint 95% a moly.hu-n.

Vastag könyvről van szó, ahol adott az alaphelyzet: Reggie, a férfi, aki két kézzel szórja a pénzt, a nők egyre jók csupán számára, arra, és ha egy elmegy, jön másik. Senki sem tud - mer? - neki nemet mondani, és van életének sötét oldala is. Arrogáns és önző, bizonyos értelemben felelőtlen playboy, akit megráz első igazi, nagy betűs nő, Vicky felbukkanása életében. 

Aki nemet mond neki.

,, Nem én vagyok a magának való nő. Képtelen lennék elviselni, hogy az életében az a nő legyek, akit csak akkor keres, amikor magának jó, és aki épp alkalmas lenne arra az esetre, ha maga egy kis törődésre vágyna. Nem vagyok naiv. Én nem tudnám folyton megbocsátani a baklövéseit, és nem volnék képes újra és újra jó képet vágni ahhoz, mikor újra elszúrja. Nem vagyok az, aki csendben sír, amikor az újabb merényleteivel megforgatja bennem a kést, úgy, mintha önmagában a szúrás nem lett volna elég mély. A végén mindketten csak megbánnánk.”

Vicky éppen ellentéte ennek a férfinak. Független, önálló "betonoszlop", nem született még olyan férfi a földre, aki ledöntötte volna. Kötelességei és felelőssége van, amelyeket komolyan is vesz. Szülei meghaltak és rá maradt húga felnevelésének gondja is. Éjt nappallá téve dolgozik, hogy fenntartsa mindkettőjüket a felszínen, ami nem is olyan egyszerű. A húgának ráadásul egyre vadabb dolgait is kezelnie kell. Ebbe a helyzetbe rondít bele Reggie, akit Vicky szikrázó szemekkel utasít el. Nem, nem akar egy újabb trófea lenni az amúgy szívdöglesztő pasi gyűjteményében.

Csakhogy ebben nem ő dönt. 
Azaz ő dönt, de képtelen elhinni, hogy érzékei tótágast állnak a férfi jelenlétében, sőt, rágondolni is maga a tömény erotika. Ilyen nincs, kesereg és örvend felváltva Vicky, ilyen nincs, hogy nem akarom Reggie-t, de mégis akarom.
A férfi pedig újra és újra rohamoz, már nemcsak a hiúságán esett csorba, hanem - horribile dictu! - legnagyobb meglepetésére akár lehorganyozni is képes volna a lány két szeméért.

"Leánykori nevemen Líbor Erzsébet. Szolnok megyéből egy kis faluból indultam felfedezni a nagyvilágot anne.jpgBudapestre. Elsősorban a főiskolai tanulmányaim miatt költöztem ide, de később itt találtam meg önmagam, és itt ragadtam. ... Az írás tinédzser korom óta tartó szenvedély. Vidéki gyerekként a könyvtár volt az én menedékem. Szerettem a könyvespolcok közt rejtőzve a régi könyvek illatába burkolózva tölteni a napjaim. “Karrieremet” a versírással indítottam, majd később kisebb történetek írásával szórakoztattam magam és barátnőim. Soha nem voltam szórakozni járó típus, inkább befelé forduló, innen is jött az írás. Ott önmagam lehettem, kicsit megbújhattam. Vallottam és vallom, hogy a könyv érték, de fegyver is. A tudás fegyvere. A tudás pedig hatalom." 

Részlet Anne L. Green  lira.hu-n közzétett bemutatkozásáról. 

Hogy ebből mi lesz!

Megmondjam? 
Szerelem. 
De hogy mit nyer vagy mit veszít bármelyikük is az egymással való kapcsolatban, azt már nem árulom el. Mindenesetre a múlt bekavar, a felszín alatt súlyos titkok és mély sebek rejtőznek, amelyeket nem lehet figyelmen kívül hagyni. Akkor sem, ha dúl a szenvedély kettőjük között. Hogy mire lesz elég? Ki nő ki és fel feladataihoz és egymáshoz... majd meglátod. Na, meg hogy mi lesz Vicky vadóc húgával. Meg minden. Nem csak a szerencse forgandó.
A vége meg fog lepni: mintha kitépnék a szíved. 
Szó szerint.

Szeretnél többet tudni a könyvről? Kattints a képre, a kiadónál kedvezménnyel be is szerezheted!

ordogi.jpg

 

 

Köszönjük, Álomgyár Kiadó!

 

Érdekelnek a könyvújdonságok? Hogy mit olvass és  mit ne? Kövess bennünket Facebookon!

 

Sármos rossz fiú és pimasz túsza - íme egy másik Anne L- Green kötet, amelyben szikrázik a levegő. Érdekel? Kattints!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpara.blog.hu/api/trackback/id/tr6814160475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása