Nem jó dolog tartozni Lachlan Mountnak...

2018. december 21. 07:49 - Arthur Arthurus

Könyvajánló - Meghan March: Téged akarlak

Egy arrogáns figura, aki a markába kaparintja a családi whiskey-főzdét vezető nőt. Mi lesz ennek a vége?whiskey-315178_1280.jpg

Van egy végtelenül szimpatikus nehézfiú, egy bizonyos Lachlan Mount, akinél nagyobb seggfejet még nem hordott hátán a Föld. Persze aztán kiderül róla, hogy valójában gondoskodó, meg rendes, meg jófej, csak hát nem azokkal, akik rosszat tettek a szeretteivel... mert még olyanok is vannak - legalábbis voltak - neki.

New Orleans az enyém. 
Nem ismersz, de én irányítok mindent, amit csak látsz, vagy éppenséggel nem látsz. 
A kapcsolataim nem ismernek határt és a vágyaim mindig teljesülnek. 
Sosem kellett kölcsönkérnem, sőt egy éppen hanyatló családi vállalkozás tartozik is nekem.
Lenyűgöz, hogy pont ő tartozik nekem. 
Nem is sejti, hogy felkeltette az érdeklődésemet. 
Nem is lehetett volna körültekintőbb. 
Ő is az enyém lesz. A részemmé fog válni. Talán meg is tartom örökre. 
Ideje, hogy begyűjtsem, ami az enyém. 
Keira Kilgore, mostantól Lachlan Mount tulajdona vagy.

Ugye milyen kedves alak? Kenyérre lehet kenni... már a fülszöveg elolvasása után tudtam, hogy utálni fogom. Mondjuk azt be kell ismerni, hogy van egy stílusa, és a hasonló "rosszfiúkkal" ellentétben Meghan nem ejti ki a szerepéből, hitelesebben játssza, akit játszik, és még jól is áll neki. Ja, azt ne hagyjuk ki, hogy végtelenül vonzó, magas, izmos pasiról van szó, ereje teljében. Hát persze.

Meghan March nem teketóriázik, elég hamar a mélyvízbe dobja szegény Keirát, és vele együtt minket is, szerencsétlen olvasókat. Túlfűtött erotikus részek egymás hegyén hátán, egyik mocskosabb, mint a másik... A könyv végére legalább Keirát is sikerült megutálnom a hozzáállása miatt. Értem én, hogy családi vállalkozás, meg tartozás, meg elképesztően vonzó Mount, de könyörgöm, ennyire nincs tartása? Ennyire nem tartja magát semmire, hogy beéri azzal, sőt, könyörög érte, hogy Mount szexuális játékszere lehessen?

Jó, mondjuk én a helyében már a férjemet is kinyírtam volna, ha úgy viselkedik, ahogy... és nem várok meg egy balesetet. Előkerül itt minden, mi szem-szájnak ingere. Seggdugó, kisebb, nagyobb, intimpiercing, egyéb játékszerek, parancsolgatás... hát nem tudom, engem egyik sem hozott lázba.

Persze Meghan March-ról tudtam, hogy mire számíthatok. Klisés, unalmas, néhol kissé beteg, túl sok erotikát - annyit, hogy kiolt mindent - tartalmazó kötet, de Mount karakterét - már amennyit megismerünk belőle - egész jól hozza. Bevallottan imád mocskos történeteket olvasni és írni. Hát, ebben itt nincs hiány, és nincs is vele semmi gond. Ha valaki szereti a műfajt, meg is van a könyve.

Még az is lehet, hogy néha nekem is jólesett volna - csak rosszkor kezdtem bele. Könnyed, gondolkodni nem kell, igaz, semmi izgalmasat sem találtam benne, részemről olvastam már ennél hatásosabb erotikus regényt. Ettől függetlenül valószínűleg a folytatását is el fogom olvasni, mert a vége miatt Mount karaktere érdekelni kezdett, hátha kap egy jó háttérsztorit. Keira pedig addig hátha magára szed némi tartást... 

Köszönöm a lehetőséget az Álomgyár Kiadónak! A képre kattintva elérhető a könyv kedvezményes áron.

Ismered Meghan March másik regényét?

Kövess minket Facebookon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpara.blog.hu/api/trackback/id/tr514503192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása