Magyar zenei csatornák top10-es listája a YouTube-on

2016. december 03. 07:47 - GReni

youtube-logo-full_color.png

A minap egy barátom rácsodálkozott, hogy az oldal KultúrPara néven fut, mégsem volt még zene. Hiszen a zene szerves része a kultúrának. Mivel a 21. században a zene és a net szorosan összekapcsolódik, nem egyszerűen a zenéről írok nektek, hanem megnézzük a magyar zenei csatornák követők száma alapján összeállított top 10-es listát a YouTube-on!

Egy kissé meglepődtem a listán szereplőkön, mert nem egy olyan név szerepel rajta, akikről sosem hallottam és olyanok is, akik nem a feltétlen a zenének köszönhetik a népszerűséget. Tény, nem vagyok egy nagy youtuber, de azért szoktam zenét hallgatni, mégis voltak vakfoltjaim. Kezdjünk a sor végén:

  1. Magneoton

Ezt a nevet mindenki, aki kicsit is figyeli a magyar zenei piacot biztos, hogy ismeri. Egy dinamikusan fejlődő kiadóról beszélünk, akik olyan ismert zenészekkel dolgoznak, mint a SuperStereo, Zséda, Radics Gigi, Majka, Rúzsa Magdolna és még hosszan sorolhatnám a tehetséges zenészeket.

  1. Halott pénz

Egy zenekar, aminek a listára kerülése sem lep meg senkit. Fülbemászó dalok, tehetséges zenészek, milliós rajongótábor, telt házas koncertek, Fonogram és Petőfi zenei díjak.

  1. #MISSHMUSIC

Erről a fiatalemberről sosem hallottam, ha esetleg mégis, nyomot nem hagyott bennem. Na most, többet is, mint kellett volna! Szépen sorban elkezdtem lejátszani a feltöltött videóit és...hát...izé...lehet, hogy az én ízlésemmel van baj, de a sokadik után sem sikerült olyat találnom, amire azt mondanám, hogy ez tényleg jó. A zenei alapok több dalnál is tetszettek, amíg ő meg nem szólalt. Azok a dalok voltak egész hallgathatóak, ahol mások is beszálltak a munkába és nemcsak ő volt hallható. Bocsánat a rajongóktól, ez az én szubjektív véleményem és lehet, ha nem adom fel 6-7 dal után talán találtam volna olyat, ami tetszik. A következő dalt Burai Krisztián tette hallgathatóvá számomra.

  1. HORVÁTH TOMI ÉS RAUL

Az arc ismerős volt, a google segített. Kis keresés után kiderült, hogy 6 éve a Csillag születikben hallottam már Horváth Tamásról. Ennél a két fiatalembernél több dal meghallgatása után sem igazán sikerült belőni, hogy milyen zenei stílust képviselnek. Ugyan engem nem fogtak meg, de a népek kajálják, a következő videójuk 11 milliós megtekintés felett jár.

  1. ESSEMM

Szeretem a hip-hop kultúrát, de ezeket a mai magyar előadókat már kevésbé. Egyszer meg lehet hallgatni, de nem értem miért nézték meg közel 10 millióan ezt a videót.

  1. REAL TRILL MUSIC

A Real Trill Music kiadónak érdekes rap albumokat köszönhetünk. Néhányba belehallgattam, jót nem tudnék írni, szóval nézzétek, hallgassátok a kiadó alapítójának legújabb videóját.

  1. Sziget Festival

Ez a youtube csatorna nem kíván bemutatást, lassan a világon mindenhol ismerik a fesztivált. Íme az esemény „köszi” videója és a jövő évi fesztivál beharangozója.

  1. Peter Gergely

WOW! Igen, végre valami, ami tényleg jó! Egy rettentő tehetséges fiatal srác egy szál gitárral, semmi felesleges glanc, csak az ujjai, a gitárja és néhány igazán jó dal Aviciitől, Wiz Khalifatól, Adeletől. Ez volt az a pont, amikor felcsillant a remény, hogy talán mégis van ízlése a youtube felhasználóknak.

  1. UNFIELD

Azt hiszem túl öreg vagyok ehhez. Adott egy 19 éves full átlagos srác, aki semmiben nem tűnik kiemelkedőnek. Hétköznapi külső, se nem túl okos, se nem túl vicces, se nem túl helyes, se nem túl jó zenész. Fogalmam sincs miért van majdnem 400.000 követője.

  1. PamKutya

Újabb meglepetés. Az élen nem egy tehetségekkel teli csatorna látható, hanem egy őrült duó, akik videóklipeket, dalokat parodizálnak. Mindezt teszik minden alkalommal ugyanabban a gagyi álruhában, vicces stílusban, hamisan énekelve. Több videójuk bír sokmilliós nézőszámmal. Dilisek és szerethetőek, és ezzel a zenei csatornák közül elnyerték az első helyet. Az egyik legnézettebb videójuk:

Ha tetszett az összeállítás, kövess minket a Facebook-on is!

Forrás: tubenews.hu 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpara.blog.hu/api/trackback/id/tr7511965493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása