Mennyi esélye van egy adósságbehajtó és egy csaló románcának?

2018. október 29. 00:25 - GReni

Könyvajánló - Anne L. Green: Arcátlan csábító (Csábító 1.)

Egy követeléskezelő és egy sármos csaló.
Két különböző világ, melynek szálai összefutnak.
Titkok lepleződnek le, világok hullanak darabokra.
Mindez egyetlen romantikus kalandos történetbe gyúrva. bespoke-shirt-gallery-7-op.jpg

Megjelent Anne L. Green legújabb regénye, az Arcátlan csábító, mely a Csábító-sorozatának nyitókötete. A történetet valós események ihlették. Főszereplője Olivia Clark, Via, követeléskezelő, ismertebb nevén behajtó. Olyan munka ez, ami nem igazán hálás és nem teszi túl népszerűvé az embert, ráadásul sokan bírálják is, ha az embernek hivatásává válik ez a munka. Ahogy történt ez Oliviával is. (Érdekességként jegyzem meg, hogy a szerző is követeléskezelőként dolgozott, mielőtt főállású íróvá vált.)

"A környezetemben mindenki gyűlölte a behajtókat, éppen azért rám is ferde szemmel néztek. A többség szemében rosszabb voltam, mint egy bűnöző. [...] Mégsem érzem, hogy tévedtem volna. Ez volt az én utam, az én döntésem, az én történetem."

Viával párhuzamosan megismerjük a sármos, enyhén fogalmazva is rohadék John Doe-t, aki vonzó külsejével és tökélyre fejlesztett manipulációs képességével bárkitől képes volt pénzt kicsalni. Amerikában az ismeretlen személyazonosságú férfiakat illetik a John Doe névvel, és igen, fogalmunk sincs, hogy ki is ő valójában, sőt, már hosszú évek óta senki nem szólította a saját nevén.

"...mesterien csaltam ki az áldozataim pénzét. [...] Tekintettel arra, hogy nem volt az égvilágon senkim és semmim, egy kaméleonná, vagy ha úgy jobban tetszik, fantommá váltam, és ezen a néven is emlegettek. Így éltem az életem. Élveztem, hogy nem voltak kötöttségeim. Az egyik nap még itt, másnap meg már én magam sem tudtam, hol kötök ki."

A pasi hivatásként tekintett imádott bűnöző életmódjára. Bárkit képes volt az ujjai köré csavarni, átverni, bárkivé képes volt átvedleni. "Munkájában" pedig segítségére voltak hacker képességei is. A mának élt, szórakozott, szeretőket tartott, de semmi komoly. Mindent úgy tett, hogy kényelmes és számára kielégítő legyen. Persze közben sosem lankadt a figyelme. Ha valaki csalóként él mindig nyitva kell tartania a szemét.

Oliviát felkeresi egy rég nem látott egyetemi barátnője, Andrea. A lány nagy bajban van. Valaki ellopta és előszeretettel élvezi a férje személyazonosságának előnyeit. Lakás- és autóbérlés, vásárolgatás, telefonok, exkluzív cuccok. A rendőrség malmai lassan őrölnek, ezért bízik benne, hogy Olivia kapcsolatai révén talán tud neki segíteni.

Gondolom már sejtitek, mi lesz a kapocslat a nyomozós melóval megbízott Via és a titokzatos férfi között. Elindul a hajsza. Olivia elszántan, adrenalintól pörögve veti bele magát a kutatásba, miközben az átváltozóművész is érzi már időnként, hogy ég a talpa alatt a talaj. És miután ők ketten először találkoznak, elkezdenek szépen megkavarodni a szálak... 

Anne L. Green nagyon jól ír, le tudja kötni az embert. Az pedig, hogy a két főszereplő szemszögéből nézzük a történetet legtöbb esetben jól működik. Ebben a regényben is. Két érdekes karaktert kaptunk, akik jól összekuszálják egymás életét. Kellemes szórakozást nyújt a kötet. A szerző rajongói biztosan nem fognak csalódni, mert két igencsak ellentétes világból jött fiatal találkozásának élvezetes, kihívásokkal teli és zűrös eseményei várnak rájuk. 

anne-l-green-arcatlan-csabito-6665569913.jpgSzeretnél többet tudni a könyvről? Kattints a képre, a kiadónál kedvezménnyel be is szerezheted!

Köszönjük, Álomgyár Kiadó!

Érdekelnek a könyvújdonságok? Hogy mit olvass és  mit ne? Kövess bennünket Facebookon!

Mi lányok tényleg a rossz fiúkért élünk - halunk? Érdekel? Kattints!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpara.blog.hu/api/trackback/id/tr7114281853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joska141 2018.10.29. 08:33:24

Anne L. Green lánykori neve: Libor Erzsébet
süti beállítások módosítása